( هذیان های شبانه ی دختری که خوابش نمی برد )

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر من عاجزم ز گفتن و خلق از شنیدنش

( هذیان های شبانه ی دختری که خوابش نمی برد )

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر من عاجزم ز گفتن و خلق از شنیدنش

 

عجب هوای درخشانی ... بوی باران می دهد .

زنده بمانم ، صد سال دیگر یک قطره باران دیگر دوباره عاشقم می کند ....

 

نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 24 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:22 ب.ظ

سلام
سال نو مبارک
Foad01.blogfa.com
بهترین طراح قالب وبلاگ در خدمت شماست . سفارشات شما برای داشتن قالبی شکیل و زیبا پذیرفته می شود.
فقط یک بار دیدن فرمائید.

طوفان جمعه 24 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:47 ب.ظ http://www.Bander-Abbasi.blogfa.com

ای تجلی بخش نور هدایت

همیشه منتظرت هستم

بی آنکه در رکود نشتن باشم

همیشه منتظرت هستم

ای نگاه پر مهر تو بلوغ هستی ما

همیشه منتظرت هستم

ای روشنی بخش دلهای فانوسی

تو مثل ستاره و ماه و خورشید

همیشه هستی

و میدرخشی از بدر

و می رسی از کعبه

و ذوالفقار را باز می کنی

و ظلم را می بندی

همیشه منتظرت هستم

ای عدل وعده داده شده

ای غایب همیشه حاضر

تاریخ خطی از انتظار تو را دارد

ای بر پاکننده صلح و عدالت

همیشه منتظرت هستم

آمنه شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:34 ق.ظ

منم خیلی بی جنبه ام
وقتی بارون می باره یه کم
کنترل مشاعرمو از دست می دم
یه جورایی مست می شم

مسیح شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:25 ق.ظ

باران
قطره قطره خدا بر سر می چکید....
.............................
این رسم رفاقت که بی خبر آپ کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
به روزم با یه هفت سین
و منتظر حضور سبز شما

مانیا شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:33 ب.ظ http://kalaghparbazi.blogsky.com

باران که بیاید همه عاشق می شویم و فقط ... میدونه که گاهی نم نم از اسمون اشک تمساح می باره (-:

مهسا چهارشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:47 ق.ظ http://www.qqqq.blogsky.com

مرسی...فعال شدی !
عقب افتادم ..برم بقیه رو بخونم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد