( هذیان های شبانه ی دختری که خوابش نمی برد )

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر من عاجزم ز گفتن و خلق از شنیدنش

( هذیان های شبانه ی دختری که خوابش نمی برد )

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر من عاجزم ز گفتن و خلق از شنیدنش

چهل شب که هیچ 

چهل سال هم بشکنی ام 

باز چله نشین کوی تو ، منم . 

 

باورم را 

توی دست همین پنجره ها کاشته ام 

 

سبز می شوم 

حتی کنار همین شکستنهای نوبرانه 

حتی کنار همین یأس مردد 

 

دامنم  

برای روز مبادای گنجشکها 

پر از خرده های نان است 

می دانم 

هنوز زمستان تمام نشده ، 

بهار خواهد آمد . 

       

                        

 

 گاهی حکمت آنقدر پیچیده است که در برابرش فقط می توانی صبورانه لبخند بزنی ! 

خورشید مرده بود 

و هیچکس نمی دانست 

که نام آن پرنده ی غمگین 

کز قلبها گریخته ، ایمان است .... 

                                                 ( فروغ فرخزاد ) 

 

                                    

 

  

 

- آلرژی اگر سالی دو سه دفعه به سراغ من نیاید که دلخور می شوم .

- این روزها آمده و فعلا برای رفتن مردد است ! 

- حالت تهوع های اخیر من اما از بیماری نیست ، حالم از مردم این زمانه بهم میخورد. 

 

                                   

   

هیچ حادثه ای 

تکان دهنده تر از این نیست 

که قلبت بلرزد . 

برو 

برای خودت حادثه نساز 

من 

دوست ندارم 

عاشق بشوم ! 

قیصر امین پور :

اما چرا 

هی هر چه اتفاقی 

قندان و استکان ها را 

                       در سینی 

                              می چینم 

یا هر چه کفشهایم را ... 

                           جفت می شوند 

در گوش من 

دیگر صدای زنگ نمی آید ؟ 

 

------------------------------------ 

 

از تمام رمز و رازهای عشق 

جز همین سه حرف 

جز همین سه حرف ساده ی میان تهی 

چیز دیگری سرم نمی شود 

من سرم نمی شود 

                            ولی ... 

راستی 

          دلم 

               که می شود ! 

 

(( یادش گرامی )) 

... که ای صوفی شراب آنگه شود صاف 

                                  که در شیشه بر آرد اربعینی 

 

                                                   

 

 

منتظرم 

          باران 

                ببارد ...

 

 

شیخ بر ایمان ما طعنه اگر زد چه باک       کافر شیخیم ما ، لیک مسلمان ِ دوست 

 

                    

 

 

 

       

             وحیده  تولدت مبارک