( هذیان های شبانه ی دختری که خوابش نمی برد )

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر من عاجزم ز گفتن و خلق از شنیدنش

( هذیان های شبانه ی دختری که خوابش نمی برد )

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر من عاجزم ز گفتن و خلق از شنیدنش

می بینی 

هنوز هم 

شبها که خوابم نمی برد 

مینشینم 

و هذیانهایم را بهم میبافم . 

روزها مینویسمشان توی دفترم 

تا فراموش نکنم . 

خنده ندارد 

من این جور زندگی کردن را 

خودم خواسته ام . 

 

پ.ن بیربط:  

دولت آنست که بی خون دل آید به کنار    ورنه با سعی و عمل ، باغ جنان اینهمه نیست 

نظرات 8 + ارسال نظر
مهران جمعه 10 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 04:15 ب.ظ http://daramade1.blogsky.com

با سلام

اینجانب با توجه به اینکه اکثر کسانی که در اینترنت به فعالیت مالی پرداخته اند به آن نتیجه که میخواستند نرسیدند

این سایت را راه اندازی کردم تا روشی را که خودم از آن به نتیجه رسیده ام به شما صاحبان سایت و وبلاگ عزیز آموزش دهم

******************************************************

روش 7

یکی از روشهایی است که من بر روی آن کار کردم و از آن کسب درآمد نمودم

با این روش و با روزی حدود 2 ساعت کار درآمدی حدود 100 تا 150 هزار تومان در ماه خواهید داشت البته روش کار را باید آموزش ببینید و آن را دقیق اجرا کنید که خیلی هم راحت است

--------------------------------------------------------------------------------------

شما دوست عزیز فقط کافیست در این سایت عضو شوید و اعلام آمادگی کنید تا آموزش شما شروع شود عضویت کاملا رایگان

توجه : کسانی عضو شوند که در خود توانایی حداقل 1 ساعت کار در روز را داشته باشند

دخترزمستون جمعه 10 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 04:23 ب.ظ http://2khtarezemestoon.blogsky.com

خیالاتمو بهم بافتم و ازشون بالا رفتم ... ولی یهو یکی کشیدم پایین .. منم خودم خواستم اینجوری زندگی کنم ...

[ بدون نام ] جمعه 10 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 04:30 ب.ظ

سلام.وبلاگ خیلی قشنگی داری خیلی زیباست.بهتره این نظر تایید نشه.اگه مایل باشی با هم تبادل لینک کنیم.
میتونی من رو با اسم شمیم لینک کنی و بعد بهم خبر بدی تا منم لینکت کنم.منتظرت هستم.

نظر یادتون نره
بای

www.shamimjoon.blogsky.com

[ بدون نام ] جمعه 10 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 04:31 ب.ظ

سلام.وبلاگ خیلی قشنگی داری خیلی زیباست.بهتره این نظر تایید نشه.اگه مایل باشی با هم تبادل لینک کنیم.
میتونی من رو با اسم شمیم لینک کنی و بعد بهم خبر بدی تا منم لینکت کنم.منتظرت هستم.

نظر یادتون نره
بای

www.shamimjoon.blogsky.com

ستاره آبی جمعه 10 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 04:36 ب.ظ

شب وتنهایی

احمدرضا توسلی جمعه 10 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 04:42 ب.ظ

انگار این هذیان ها هم دیگر همدم شدند... عادت کردیم بهشان...

زیبا گفتی...

اشکان جمعه 10 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 04:44 ب.ظ http://www.a5hkan.blogsky.com

سلام

خدایا

فاصله رو چرا آفریدی

نمیشد هیچ فاصله ای نباشه

اگه نبود

هجرانی هم نبود

داغ و فراق و درد دوری و مشقت سفر

PhObiA شنبه 11 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:46 ق.ظ http://phobia.blogfa.com/

چه خوب ک این زندگی رو خودت میخوای !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد